21 maj 2007

Flickr

Bagud - hvilket jeg regner med at blive ved med at være - spændende om jeg når igennem de 23 ting inden august!
Men nu har jeg dog fået set på Flickr. Og det mest overraskende er at jeg har kunnet bruge det til noget, på trods af at jeg ikke tager billeder og et eller andet sted er ret ligeglad med billeder. Men på Ørnevej Biblioteks Flickr-konto var der et billede af undertegnede, så nu er der også et billede på min blog.
Ellers vil jeg henvise til et andet af vores billeder. Det forestiller en drage, som vi pt. har i børneafdelingen - og den er rigtig flot. De biblioteker, som i den kommende tid får besøg af den kan godt glæde sig - selvom det lige tager lidt tid at få den stillet op. Men ungerne fra 0-98 elseker den. På den led kan jeg da godt frygte, hvad de siger, når den er fløjet videre. Men måske er det ikke så slemt alligevel, da vi så igen kan få plads til vores bil/båd/fly/raket som vi pt har sat i skammekrogen i H.C.Andersen Mindestuen ;-)

Ingen kommentarer: