24 juli 2007

Second Life

Så nåede jeg frem til det meget hippe Second Life. Jeg mindes da at det var meget hipt for 3 måneder siden og alle skulle være med - Ellers var man helt out. Men det var for 3 måneder siden!
Nu har alle os der abonnerer på http://bib-log.blogspot.com/ kunne læse denne artikel fra Politiken http://politiken.dk/tjek/digitalt/article342900.ece . Og den fortæller at Second Life ikke er så spændende for virksomheder, så de dropper deres engagement, fordi det ikke bliver brugt nok.

I dag har jeg så prøvet at komme ind på Second Life.
Først downloade programmet. Så vælge et navn til min avatar. Og få det godkendt. Så opgive fødselsdato og e-mail etc. Og til slut få at vide at jeg ikke kan få lov til at oprette min avatar fordi de vil begrænse oprettelsen af avatarer fra den samme computer.

Dermed er mit besøg i Second Life ovre, uden at jeg nogensinde kom derind. Men jeg har nu samme holdning som Susanne Mikkelsen giver udtryk for i sin blog. " Jeg skal være ærlig og straks indrømme, at jeg aldrig selv har været inde i Second Life - mit grafikkort vil ikke lege med, men det har på den anden side heller aldrig affødt de store afsavn ;-)"

1 kommentar:

Aga sagde ...

næ, det er fordi de er bange for løver