17 januar 2008

Rememberthemilk

Efter 5 måneders pause kommer der atter et indlæg på min blog - og bare rolig - det drejer sig stadig kun om om blog i forbindelse med 23ting+ ;-)

Og først er det så rememberthemilk - en udvidet huskeliste.

Og tja, jeg er ikke gået over til elektroniske huskelister - mine er enten på papir, eller i mit hoved.
Jeg bruger f.eks. udelukkende min outlook kalender for at andre skal kunne finde ud af, hvornår jeg er til møder, viser film eller andet af hensyn til bibliotekets skema.

Det er muligt at andre kan have glæde af en sådan - ikke mindst til deres mobiltelefoner, så jeg ikke behøver at høre på dem, der ringer hjem i Netto og spørger: "Hvad var det nu jeg skulle købe? "
Men jeg springer over. Jeg synes at papir og kuglepen er fantastiske opfindelser, som fint dækker mit behov. En kalender er også utrolig mobil - og kan oven i købet være miljøvenlig ;-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

hvad jeg ledte efter, tak

Anonym sagde ...

Genial brief and this mail helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.