16 august 2007

Podcast

Der er kommet lyd på min google konto. Jeg er nu abonnent på "Guld fra arkivet" fra DR. Lige nu sidder jeg og lytter til en gammel Tværs-udsendelse - ganske spændende - og den får ifølge min kære kollega Henrik en twist hen af vejen .
Men lige en komisk kommentar. Nu har der i de fleste opgaver været en podcast, som vi har lyttet til. Og når vi så når til podcasting, så kan jeg ikke få den til at give lyd fra sig ;-) Så jeg håber ikke at der bliver sagt noget vigtigt.
Jeg har undladt at downloade noget til min (mands) mp3-afspiller, da jeg alligevel ikke bruger den. Og så sent som i dag fik jeg bekræftet min frygt for at bruge en mp3-afspiller i trafikken. Jeg var nødt til at gribe fat i min mands cykel, så han ikke kørte over et kryds, da der var kom en ambulance under udrykning!

Ingen kommentarer: